Sokerointi

Sokerointi on ylivoimaisesti paras menetelmä ihokarvojen poistoon

Sokeroinnissa karvat poistetaan karvan kasvusuuntaan, näin karvat eivät katkeile ja karva lähtee pois karvatupesta. Iho pysyy karvattomana jopa 4-viikkoa. Iho on todella pehmeä eikä sänkeä ole kuten esim. sheivaamalla. SunSugaring on kotimainen avainlipputuote ja tutkittu, 100% luonnontuote, eikä se sisällä yleisesti allergisoivia aineita.

Sokerointi poistaa karvoja esimerkiksi sääristä, reisistä, kainaloista (estää tehokkaasti hienhajua) rintakarvat, bikinirajoista, intiimialueilta, käsivarsista ja kasvoista. Sokeroinnin avulla saadaan vähennettyä ja heikennettyä karvankasvua paljon tehokkaammin kuin millään muulla menetelmällä.

Koulutuksessa käydään läpi sokerointi koko keholle (ei brasilialaista).

SEURAAVA KOULUTUS:

• Ei tulevia koulutuksia tällä hetkellä

VOIT ILMOTTAUTUA KOULUTUKSIIN TÄÄLTÄ.

Voit peruuttaa ilmoittautumisesti ilmaiseksi 2 viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen kurssin voi perua maksutta esittämällä lääkärintodistuksen. Muuten veloitamme peruutuksesta 50 % kurssin hinnasta. Jos osallistuja ei saavu kurssille lainkaan, eikä ole perunut ilmoittautumistaan, joudutaan veloittamaan täysi maksu.