Faskiakoulutus

Faskiat eli lihaskalvot ympäröivät lihaksia ja rajaavat lihasryhmiä toisistaan. Faskia antaa keholle sen ryhdin ja muodon. Faskiaa on ihmisessä jokaisessa paikassa varpaista päähän saakka. Faskiat vaikuttavat koordinaatioon, voimaan ja liikkeiden hallintaan.

Faskioiden toiminnan häiriintyessä lihasten toiminta heikkenee, lihas kipeytyy, ja nivelen toiminta rajoittuu. Faskiakäsittelyllä voidaan mm.

• Helpottaa leposärkyä
    • Lisätä liikelaajuutta
    • Parantaa lihasepätasapainoa
    • Poistaa kiinnikkeitä
    • Helpottaa kipua

Koulutuksessa käydään läpi teoriassa faskian merkitystä ja toimintaa sekä tehdään käytännön harjoitteita.

KOULUTUKSEN AJANKOHTA AVOIN

VOIT ILMOTTAUTUA KOULUTUKSEEN TÄÄLTÄ.

Voit peruuttaa ilmoittautumisesti ilmaiseksi 2 viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen kurssin voi perua maksutta esittämällä lääkärintodistuksen. Muuten veloitamme peruutuksesta 50 % kurssin hinnasta. Jos osallistuja ei saavu kurssille lainkaan, eikä ole perunut ilmoittautumistaan, joudutaan veloittamaan täysi maksu.